Hastigt och lustigt!

Ett toksnabbt inlägg får det bli! Har ingen tid över och snart jobb! Är fortfarande lite lyckorusig efter bodysteppasset igår. Tack vare två snälla arbetskamrater kunde jag ta en "fystimme"och steppa loss :-). Så himla roligt!!! Kanske kan bli nåt pass till innan bebis...Med mina fogar är det ju ingen optimal träningsform. Tyvärr!
Jag ska boka in några simtillfällen utöver mina balancepass, träning som faktiskt passar gravida perfekt!! Och så skönt lätt man känner sig så fort man kommer ner i bassängen ;-).

Idag har jag hunnit dona i hemmet och då framför allt i sovrummet som nu bytt från vintrigt till vårigt (redan!) Vitt och fräscht och nya gardinderna från H&M uppe! Kommer nog en bild när jag får tid över...
Arvid har gått på dagis, för första gången på ca tre veckor. Ingen tvekan om att han var glad över att vara tillbaka. Så fort ytterkläderna åkt av sprang han iväg mot leksalen i full fart! Mamman fick ropa till sig honom för en avskedspuss :-). Härligt och se hur bra han trivs!

Får bli mer en annan gång...Kram på er!!//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0