Gosh!

Har kollat igenom cd:n med magbilder, vecka för vecka, med Arvid i magen. Shit! Jag var enorm! Inte konstigt att det var tungt på slutet!!!( På bilden är det fortfarande några veckor kvar förstår ni...) Bilderna från de sista veckorna tar vi någon annan gång...Jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig från att ha sett dem nu,haha.

Kul att kunna jämföra med denna graviditet! V.18-magarna är ungefär lika stora nu som med A, sedan får vi se hur det utvecklas.

 

Nu ska jag bänka mig framför tv:n. familjen annorlunda och sedan hyrfilm (igen!) "Sommaren med Göran".

 

Sedan skulle jag uppskatta lite tips... Om någon bra resurang i Uppsala!!

Carro
2010-01-31 @ 20:23:41
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Il forno!!! Om det inte är försent nu ;O) Jätte mysig/romantisk restaurang i Uppsala med bra service. Ligger i backen upp mot Karolina Rediviva, Maten är italiensk och deras stenugnsbakade pizzor är faktiskt en favorit...

Kram!

Elin
2010-02-01 @ 12:31:48
URL: http://elinpels.blogg.se/

Å,tack!! Inte försent, tänkte ut och käka efter ultraljudet på fre :-)

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0