Shoppingdagen

Nyss hemkommen från en hysterisk mellandagsrea i Uppsala. Sååå mkt folk, långa köer, bilar överallt och grinande småbarn...Skönt att mina små stannade hemma med pappan!
Summa sumarum: en shoppingdag utan resten av familjen = lyx, och jag hann med massor! Dock tror jag man kan ta det lugnt och vänta några veckor utan att gå miste om så mkt...Med undantag för vissa barnklädesaffärer där allt går som smör. Åhlens ,och Lagerhaus som tillhör några av mina favoritaffärer när det gäller inredning, gjorde mig lite besviken.
(Men åter igen, mellandagsrean på nätet mina vänner. Icke att förglömma!)

Får visa er lite av det jag kom över efter att jag letat fram kameran. Nu ska jag ta det riktigt lugnt och mysa igen med familjen!

Kram//E
Elin
2010-12-28 @ 22:36:18
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Vad kul att du gjorde lite fynd, blir kul att se bilder sen! Och så skönt att få gå själv en stund i affärer, det känns lite jobbigt att dra med en barnvagn bland alla tusentals människor som trängs omkring på rean.. Supersöt bild också på lilltjejen i inlägget nedan bland alla gosedjur :) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0