Late...

Oj vad klockan går...En sen fredag så imorgon kommer vi säkert vara lite sega.
Lovade ju bilder på kläderna till Arvid och Freja men det får bli imorgon. Jag har fastnat framför datorn och olika fotobloggar och nu har en helt ny värld öppnat sig! Jag har tänkt sätta mig in i min systemkameras alla funktioner och möjligheter så många gånger och nu är jag på G.

Fotografering är lite av en passion men jag gör det nog hellre än bra... Men bara genom det jag läst mig till under kvällen har jag fått mycket bättre koll på inställningar, bländare, slutartider och objektiv. Imorgon ska det fotas!

Kram//E
Ida
2010-12-04 @ 13:03:49
URL: http://www.izzen.blogspot.com

Jag tycker oxå det är grymt kul att fota och önskar jag kunde mer!

Tipsa gärna om du hittar några bra bloggar i ämnet!



Trevlig helg! Kram Ida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0