Kofta och kakbuffe´

Visar er en gullig kofta som Freja kommer kunna ha i vinter. Fyndad på bakluckeloppis för en tia! Säsongen av Bakluckan närmar sig sitt slut och mina fynd har varit många. Kommer en "Best of bakluckan-lista"då, eftersom jag varit dålig på att visa upp det jag fyndat :-). Trehjulingen för 25:- och Arvids lilla blå fotölj för 5:- ligger högt med på topplistan.

Framöver ska jag hålla utkik efter kakfat i alla dess former... Freja kommer nämligen bjuda på KAKBUFFE´på sitt dop! Små bakelser och kakor i pastelliga färger och choklad, väldigt sött och tjejigt ska det vara såklart ;-). Några recept är spikade (cupcakes, rosa/ bruna minibiskvier bl.a) men hela buffe´n är långt ifrån klar. Kanske du har något bra recept som kan passa bra?

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0