Mässa

Nästa helg drar jag tillsammans med tre andra mammor på barabarnmässan i Stockholm! Samtidigt pågår även en trädgårdsmässa OCH en heminredningsmässa så snacka om tur vi har! Hoppas på bra erbjudanden och fina saker att köpa med hem till Kotte =) kanske finns det en bra present till lille E som blir ett år snart...

Idag har dagen rullat på som vanligt med dagis och jobb. A (och jag) var på 1 och 1/2årskontroll och fick vaccinationsspruta utan problem. En vecka efter sprutan kan han ev få feber men vi får se. Han har klarat sig bra efter de tidigare sprutorna. Nu blir det heligt onsdagsmys. Jag ser ju knappt min kärlek på måndagar och tisdagar så det känns så skönt att det är onsdag igen!!

Kram på er!//E
Lynn
2009-09-23 @ 21:32:17

Ja visst ska det bli roligt att komma iväg nästa helg. Jag hoppas också på att det finns mycket att handla till bra pris och för att få insperation.

Vi kanske ses imorgon!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0