Låg


 
Vissa dagar känner man sig lite låg och idag är en sådan dag för mig...Spökande hormoner eller bara ren och skär trötthet kanske...Mycket att tänka på och ibland för mkt! Ett härligt bodybalancepass har gett mig ny gnista nu och jag tror att nattens sömn kommer rensa tankarna automatiskt =).

Denna veckan innebär mkt jobb och förberedelser inför vår träningsdag "superlördag" och jag är övertygad om att det blir en superdag! (Jag vet att jag tjatar men jag är kär i de nya passen!!) Du som ännu inte anmält dig kika in här för info om lördag ;-)

Och förstås ett grattis i efterskott till SVÄRMOR!!! Vi grattade henne i lördags och blev bjudna på "äppelbuffe´" med allt från äppelkaka med kardemumma till stekta äpplen och äpplen med hackad mandel och citronlikör. MUMS!

Kram//E

Maria
2009-09-22 @ 20:52:08
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

Hej! Har funderat på att komma å testa lite på lördag, blir nog dock bara efter lunchen för mig. Vad kostar det? Kan man ssen köpa "klippkort" å vad kostar det? Kram

Anonym
2009-09-23 @ 18:44:21

Å vad roligt!Det kostar 50:- för ett pass, 100:- för hela dagen (frukt och proteindryck ingår i priset!)

Visst kan du köpa ett klippkort sedan,det kostar 500:-!kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0