Glad nyhet!

Äntligen! Topparna är borta!!(typ 6 månader sedan senaste klippet så det behövdes verkligen!)

Idag, tidigt imorse,fick jag ett telefonsamtal med ett riktigt glatt besked! Änsålänge hemligt...Men å vad min dag började bra iom denna nyhet =) Ännubättre för vissa andra...;-)

Hämtade A på dagis vid 16 och han hade dragit på en ordentlig vurpa och skrapat upp näsan. Men lika gla´va han förde´! Lillbus! Men det gör ont i mammahjärtat att se hans röda skrapsår...
Shit vad det är kallt nu!! Svårt att veta hur mkt man ska bylsa på lilleman till dagis men nu har vi fått hem nya höst/vinterskorna (Ett par kavat defender) och de blir premiär för dem redan imorgon!Känns som att overallen skulle vara lagom snart, men änsålänge är det fleece och "skal" som gäller ett tag till. Vad klär ni på era barn nu i hösttider??

Kram//E
Anneli
2009-10-01 @ 19:46:56

Imorse ropade E mamma har du ngr vantar? Så jag "klädde på honom" mina svart/grå randiga fingervantar som tur va de i one size :-)

Lynn
2009-10-02 @ 09:20:42

Edvin har haft på sig sin vinteroverall ett par gånger redan men det är nog mest för att hans mamma fryser :) Annars är det flecce och jacka som gäller än. Vantar börjar bli ett måste också men det är något som inte är populärt...

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0