Frustrerad...


Över min situation just nu. Vill må prima, toppen, vara "fit for fight"! men icke...Något otyg som inte vill släppa taget...Idag har jag iaf jobbat men jag var så slut när jag kom hem att F fick åka på föräldrarmötet på dagis själv. Typiskt. jag ville också! Men nu ligger jag på soffan. fryser. Mår lite illa. A somnade in utan problem ikväll och det är jag tacksam för. Har ingen ork.
Nä nu vill jag bli frisk!!Kanske blutsaft eller Chi san kan hjälpa till på traven? F skulle handla lite kurering efter dagismötet och imorgon är jag som tur är ledig igen. Finns inte så mycket mer att göra än att vänta ut "det onda". Men å, jag kommer verkligen uppskatta att vara frisk och PIGG så småningom!!Verkligen!

Kram//E
Johanna
2009-10-08 @ 21:17:54
URL: http://karleksallen.blogspot.com

Men Usch vad jobbigt att Du aldrig får känna dig frisk! Hoppas att Du mår bättre efter lite ledighet! Ha en jätte trevlig helg och ta hand om dig!/ Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0