6 år

Idag firar jag och F 6 år tillsammans! 6 underbara år!!!♥

Just nu sitter jag i mina nya SOBEA mysbyxor och tar igen mig efter en smått galen dag med mässa och en hel del shopping. Jag och tre härliga brudar irrade runt bland montrar och barnkläder i massor, och visst fanns det fynd =) det blev majskrokar, byxor (till både mig och A) weleda handkräm och lite annat smått och gott.
Ett litet stopp på Gränby resulterade i ny jacka till mig, mössa,fuskkrage och vantar + tröja och byxa till A...
Så jag är riktigt nöjd med dagen! Det får bli en bildbomb imorgon tror jag!

Jag är dock inte riktigt i form känner jag...Dags för ny kur med honungsvatten och riven ingefära kanske...Det blir en tidig kväll idag också!

Tack för en riktigt rolig dag L,J och M!!!

Kram//E
Lynn
2009-10-04 @ 20:44:44

Ja, tack för en super rolig dag i stora staden :) Det får vi snart göra om, kommer ha ont i magen imorgon av allt skrattande.

Grattis på er 6 års dag!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0