Söndag...

Arvids dop juli-08
Äntligen! Snart är vi helt klara med VEDEN för i år! Hela eftermiddagen har vi kapat,klyvt och staplat...Tur att Arvid är den snälla unge han är ♥ han lekte snällt med sina traktorer hela tiden. Jag fick hoppa över bodypumpen idag, men jag är rätt mör i kroppen ändå kan jag lova. Någon dag till bara, sen är vedboden full!

På förmiddagen åkte vi på auktion. Inga prylar som föll oss i smaken dock...Eller jo F var sugen på en gräsklippare, men vi hade tagit med för lite pengar, så det blev ingen affär... Då är Bakluckan bättre, man slipper vänta så ifall man hittar något.

Nästa lördag ska vi på DOP! Äldsta svägerskans lilla plutta AGNES som ska döpas. Jag har två klänningar att välja mellan...Kanske visar vilka så jag får lite hjälp med att välja??
Minns vårt dop med lillkotte förra året. Han vad så duktig och glad hela tiden, men så TUNG har var att bära på där framme =). Jag och F turades om och det var tur det! Prästen orkade inte ens lägga ner Arvid, när han skulle skopa vatten över hans huvud, utan fick hålla honom i famnen och klappa honom med lite vatten på huvudet bara =)
Nu väntar soffan och kvällsfika med älsklingen!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0