Klipptid...


Lugg eller ej?...

...På fredag är det dags för ett besök hos frissan igen! Alltid lika skönt att få fräscha upp topparna, och denna gång blir det även ljusa SLINGOR. Sen har jag funderat fram och tillbaka ifall jag ska klippa lugg igen...Men det lutar åt samma gamla snedbena( har iog alltid haft lugg annars så jätte"gammal" är den inte för mig), så smidigt att bara dra bak i en svans lr knut nu när det blir sommar och sol =). Ja, luggen får nog vänta ett tag till...

Något jag ska investera i snarast är ögonfrans och brynfärg! Så fort det blir sommar bleks mina bryn så de knappt syns så där behövs lite färg. Sen kan man ju skippa mascaran om man har färgat fransarna, och det är skönt på sommaren tycker jag!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0