Workout!

Oj, idag blev det mer träning än jag egentligen tänkt...Började öva på nya balancepasset på eftermiddagen, ett GRYMT bra pass som jag ska köra med ett gäng instruktörer imorn. Premiärpasset körs på MÅNDAG för alla deltagare.
Senare när jag var påväg att klä på Arvid för en promenad så kom en bekant,som nyligen fått barn, och knackade på dörren! Trevligt! =) Vi tog en långpromenad tillsammans. Vid 17 åkte jag på bodypump. (Tack snälla systra för att du var med A tills F kom hem!) Kunde inte låta bli att va kvar på aerobicen efteråt också...SÅ KUL!!

Känns i kroppen att jag inte fyllt på med tillräckligt med mat innan, så nu blir det återhämtningsmål innan jag går isäng. Får se hur pigg min kropp är på statisk styrka och balance imornbitti,haha. Skönt att sträcka ut musklerna lär det bli iallafall! Och på kvällen sen är det ju NYA speppasset och det vill jag ju oxå va med på! Får se hur det känns!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0