PO.P







Detta ska Arvid få i ettårspresent är det tänkt. Idag ska jag köpa presentpapper för igår när jag skulle slå in presenten märkte jag att vi bara hade julpapper...
Nu ska jag se "Efter tio" med Malou. Marcus Birro och Jonna ska va med med sin nyfödda pojke! Intressant att höra deras historia från TVÅ sena missfall, till att nu äntligen ha blivit föräldrar!
Att få barn är inget man kan ta förgivet. Även jag var med om ett (tidigt)missfall innan Arvid blev till...Det är ju vanligare än man tror och efter missfallet fick jag reda på av flera andra i min närhet att de också varit med om samma sak. Ingen rolig upplevelse iallafall, men det sker ju av en anledning; att allt inte är som det ska. Hörs igen!
Kram//E
Yvonne Jansson
2009-03-19 @ 15:35:07

Halloj, snygga kläder Arvid ska få...Agnes ligger i min famn och fiser medan jag skriver till dig.

Vi ses den 28/3...lycka till den 23/3 kram yvonne och agnes.

Elin
2009-03-19 @ 19:56:23

Ja, det ska bli så kul att träffa er och lilla Agnes igen!Kan tänka mig att lillskruttan vuxit en del sen sist=) Kram Kram

Lovisa
2009-03-19 @ 21:34:51
URL: http://stromberg08.blogspot.com

Hejsan! Vilka fina kläder, =).. När fyller Arvid ett? Kram

Elin
2009-03-20 @ 12:58:42
URL: http://elinpels.blogg.se/

Ja, visst är de fina! Den 28 mars blir Arvid 1 år. Då har man ett barn istället för en bebis! men han kommer ju alltid va min lilla bebis ändå,hihi =)

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0