Dancingking



Han är så himla söt när han diggar till musiken! Så fort det blir musik i en reklamsnutt eller musikvideo så börjar han. Gungar i knäna, upp och ner. Sitter han ner så gungar han fram och tillbaka med överkroppen =). Gullunge!
Han har börjat PEKA på saker nu också. Ett bra sätt att lära honom vad saker och ting heter. Han pekar och jag gör likadant, plus säger vad det är vi pekar på! Oj vad pedagogiskt va?hihi =). Han har även börjat fästa sig mer vid sin snuttefilt. När han får tag i den lägger han den genast mot örat och liksom myser med den. Sötare än sötast!
Ja han är allt bra go´vår älskade pojk!

Funderingarna kring ETTårspresenten fortsätter. Jag har ju bara tänkt att jag ska köpa något i Ulla, men F vill ju också vara med och titta ut något. Vi kanske ger oss av på jakt efter present i helgen..?Vi är ju lediga då =). HÄRLIGT!
Nu hoppas jag på att få se lyxfällan innan jag går isäng. F har ockuperat tvn sen 19 eftersom de sänder slutspelsmatchen med Brynäs, men jag kanske kan jag övertala honom att byta till trean...=)

Godnatt på er//Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0