2008, tillbakablick på året som gått.

Januari
Ja, såhär såg jag ut för drygt ett år sedan...Två månader kvar tills vår älskade lilla Arvid föds.
15 kg plus så det var tungt redan här.


l

Februari
Drabbas av bakmani! Trevligt för våra fikagäster =).
Får halv havandeskapspenning och kan snart gå ner till halvtid på jobbet.


Mars
Äntligen, efter 5 dagars övertid sätter mitt värkarbete igång! 4 timmar senare anländer vi till Ackis och därefter tar det 2 timmar tills A är född. En drömförlossning som självklart är det häftigaste jag varit med om, det bästa jag gjort!
Jag och F blir världens lyckligaste föräldrar till en underbar liten ARVID.
Jag och F firar 1 år som förlovade. Men bröllop blir det inte än på ett tag!


April

En härlig tid med vår lilla nyfödda. Men efter två veckor blir Arvid sjuk och jag får ligga kvar med honom på barnakuten två nätter. Stor oro men tillslut får vi åka hem och Arvid blir piggare igen.


Maj
Planering inför Arvids dop. Här är inbjudningarna klara.


Juni
Ett år som husägare och vi stortrivs! Svägerskan gifter sig 7/6. Arvid har nu börjat le!


Juli

Högsommarvärme ute och jag ÄLSKAR att vara mammaledig! Arvid sover hela nätterna, äter bra och är nöjd i stort sett hela tiden. Han döps 19/7. F har semester och hela familjen myser tillsammans i 2 veckor.
.

Augusti
Jag blir 23 år. Har äntligen blivit av med grav.kilona!
F bygger ett nytt plank vid poolen.


September

Arvid sitter utan stöd, börjar äta pure` och går på babysim!


Oktober
En månad med allt för många utgifter, tur att jag snart börjar jobba extra. Vi byter två fönster på huset. Dyrt men i vårt fall ABSOLUT nödvändigt! Åker till Ullared och storshoppar! Köper ny soffa till vardagsrummet.
min kusin blir mamma till en liten Edvin!


November
Renoverar vårt kontor. Arvid lär sig krypa, och ett stooort snöoväder drar förbi och skapar kaos.


December
Arvids rum klart och han får flytta in sin säng. jag tillbaka på jobbet så smått.


2008 är ett år jag aldrig kommer glömma! Jag blev ju mamma för första gången!

Kram //Elin





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0