Tisdagstristess.

Ja idag känns det lite segt...Igår var det underbart att vara hemma efter en helg full av arbete. Men idag vill jag GÖRA NÅGOT! Nä jag får sysselsätta mig med nåt här hemma...Ska nog ta tag i lite klädrensning. Arvid har en hel del han inte använder som ändå ligger och tar plats. Jag köpte ju förvaringslådor på Ikea så vi kan stoppa undan sommarkläderna nu på vintern och tvärtom på sommaren. Där har vi det!En utrensning i garderoben får det bli!
Ska moppa av badrumsgolvet ännu en gång också. Efter en liten parfymincident i fredags med glassplitter och parfym över halva golvet, luktar det fortfarande svagt av F:s Polo sport i hela sovrummet. Värst är det på toan dock. Går vilt till ibland när Arvid (läs jag och Fritz) borstar tänderna =)...
Hörs snart igen!

//Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0