Stolarna...







Fyra stolar är nu äntligen VITA! Det tar emot lite att börja med bordet nu...Det blir mycket måla det! Men jag tycker det blir mycket bättre såhär eller vad tycker ni? Fritz tyckte till och med att det blev jättefint med vitt, och då blir jag GLAD för han kan ha lite emot mina,enligt mig, GENIALISKA inredningsideér ibland...=)

Nu har jag kalasat på en nybakt chokladcupcake och den smakade faktiskt som vanligt, trots att den är fri från både gluten och laktos. Lägger ut receptet senare!
Nu ska jag bylsa på Arvid ytterkläderna och gå en promenad. Solen lyser ju och jag hoppas på att all snö och is smälter bort nu! Vår uppfart = isgata och igår när jag skulle lasta i barnvagnen i bilen höll det på att sluta illa...Nä bort med snö och is =)
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0