Nya mockasiner




Nu när Arvid ska upp och stå hela tiden har jag velat skaffa honom ett par mockisar! Han har flera par halksockor men dom vill ju bara åka ner hela tiden...Så idag efter babycafe´et i Gimo stannade vi till i Östhammar och tog en promenad. Hittade ett par i barnklädesaffären Modelmini på gågatan så då slog vi till! Blev en snygg scarf till Kotte också.Och just det! Har ju länge trånat efter Cult designs söta napphållare, och nu blev den min! eller ja... Jag köpte den till nya lillkusinen Agnes =). Perfekt present som kan användas länge (Kläder växer de ju ur så snabbt!) jag köpte mig ett stort stenhjärta som pryder vår tvbänk nu.

Maria & Oliver
2009-02-03 @ 19:25:47
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

Kul att träffa er idag på babycafét=). Ska ni dit på tordag också eller? I så fall syns vi nog där;)

Elin
2009-02-04 @ 14:40:41

Detsamma!vi kommer på tisdag nästa gång. Kanske ses vi då? =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0