Inte långt kvar nu...



...Tills kotte får öppna egna presenter. Här är han framme och fingrar på Edvins presenter i söndags. Spännande med paket och snören! Jo, för ettårsdagen närmar sig med stormsteg känns det som! Februari är ju i stort sett redan förbi. Sedan mars, då båda mina pojkar fyller år! Först Fritz sedan Arvid. Har börjat fundera på vad jag ska köpa. Lägger kanske upp en liten önskelista på det jag kan tänka mig falla Arvid i smaken senare=). Fritz present blir desto klurigare...Svårt det där.. Hjälp!, börjar ju snart jobba "på riktigt" också! Nu gäller det att fånga dagen! Carpe diem =)

Idag har jag betalat för "Ulla"-resan. Så nu är det bara att invänta det gyllene datumet för ultimate shopping! Ska bli så skoj! När jag väl var inne på min banksida konstaterade jag att matkostnaderna den här månaden skiljde sig ganska markant från januari månad. Har handlat VÄLDIGT mycket mat denna månad. Bra att man kan se vad man egentligen handlar med sitt kära bankkort. Så lätt att bara dra det och sen inte riktigt veta vart pengarna tagit vägen. Nåja, mina "allergivaror" kostar ju lite extra...Och om det är något som ska kosta lite mer så känns det rätt OK om det är mat ändå. Man måste ju äta. Men nä, nästa månad får jag försöka spara in lite på den fronten tror jag...

Godnatt//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0