Lite put?

Lite put har det allt börjat bli...Fast ingen förändring på vågen ännu. Sist hade jag gått upp 10 kg redan i v.20 :-). får se om ökningen kan gå lite långsammare denna gång! Nu är det tolfte veckan och jag ser fram emot att bli lite piggare! Är så himla kvällstrött!!! men illamåendet har blivit mkt bättre, det gäller bara att äta frukost det första man gör på morgonenn :-)

 

Annars har bloggen legat lite på is i veckan...Vår dator går sjukt segt just nu och jag har inte tålamod att tröga med inläggen! Det har helt enkelt inte blivit av. Tyvärr...

Arvid har varit hemma från dagis hela veckan. Småförkyld och en envis ögoninflammation som härjat på dagis. Men det är faktiskt första VAB-dagarna jag tar ut sedan A skolades in, så han har klarat sig bra! man väntade sig ju en hel del smittattacker den första tiden...Nu kör vi med ögondroppar och det har blivit mkt bättre! Bara förkylningen som måste väck!

 

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0