Lite avis...


Bodysteppuman Anna in action!



Varje måndag kl.18.00 (till v.3) ligger bodystep på julschemat! Själv sitter jag i kassan/badvakt och missar VARJE pass :-(. Jag vill också! Men men... Kanske någon mening med det. Efter sjukgymnastbesöket idag har jag fått klart för mig att just bodystep inte lämpar sig så bra för min rygg och mitt bäcken just nu...Ackupunktur blir nästa försök och jag hoppas sååå att det hjälper!!!

Annars har dagens stora mål blivit uppnått- julgranen är tagen! Med snö upp till knäna och världens tyngsta gran tror jag, (Tack för släphjälpen pappa!) slet jag och pappa som djur för att dra fram granen till vägen genom busk,snö och sly. Sista biten kunde vi ta bilen till hjälp, och tur var det! Nu längtar jag bara tills vi kan ta in den, och den där härligt juliga grandoften sprider sig...

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0