Ledighet!



Denna arbetsdag har varit precis så som jag gillar! En utmaning!!! Jag menar då främst min gyminstruktion som började med små missförstånd, fortsatte med knackig engelska och slutade i nästintill flytande ;-). Mitt MVG i engelska var nog välförtjänt ändå, synd bara att man använder språket alldeles för sällan...Men idag fick jag glänsa medan jag visade på den ena övningen efter den andra- på engelska, SÅ KUL!!!

Nu ska jag vara ledig TRE hela dagar! Har tagit semester och ska verkligen ta tillvara på tiden till max! Arvid ska faktiskt gå på dagis som vanligt...Jag brukar helst ha honom hemma när jag är ledig, men nu behövs tid för hemmafix och några sista inköp till tomtesäcken, dessutom älskar han ju att va på dagis :-) så alla blir nöjda!
Lite extra tid ska ägnas åt något jag har haft vääldigt svårt för den senaste tiden...Matlagning!
Japp, illamåendet är i stort sett borta nu!!Lagom till den goda julmaten...

Kram//E

 

 

 

 

 

Malin
2009-12-16 @ 18:56:45

Hm barnen på dagis när man har semester.... kanske inte något jag skulle skriva ut på min blogg då man inte har rätt till det!

Anonym
2009-12-17 @ 12:13:38

Dessa tre lediga dagar består av två schemalediga dagar + 1 sem.dag då A är hemma. Men med mitt rullande schema som diffar EN gång på 8 veckor ser iaf vårt dagis inte några problem med detta!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0