Julklapp till magen.


Fastän det känns väldigt tidigt, jag vet!, så har jag beställt ett litet första plagg till den lill* i magen! Tyckte denna bodysuit från Sobea (Beställd här) var så himla söt! Passar ett litet sommarbarn, vilket kön det än är :-).
Jag är ju så himla sugen på att kolla könet vid Ul!!! Medan F är helt emot...Så det känns som att jag får vänta och se tills h*n kommer ut helt enkelt. Är ju kanske det mest naturliga...De kan ju ändå aldrig se helt 100 vilket kön det är. Men jag ska tjata lite till innan jag ger mig! Själv är jag övertygad om att det är en liten E som bor därinne (en kille!) Och F tror på en tjej. Spännande!!

Imorgon har jag lite tid över och hoppas på att kunna pullsa ut i snön på pappas skog för att leta gran! Har även tänkt göra en liten julklapp från A till hans dagisfröknar :-) något sött och gott ska det bli!
Kram//E

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0