Godnatt!





Visar mina loppisfynd som jag lovade...Får väl se hur det blir med pottan. Vi har gjort några försök men utan resultat, någon som har något bra knep?? Köpte även tre till skoskåp som jag bara älskar! Superbra förvaring som jag sedan tidigare även har i hallen
Ena svägerskan med familj har varit här på kvällskvisten och vi fick träffa deras hund Lakris. Jag är ingen hundmänniska...Men han var faktiskt fin! Och tre kusiner har simmat runt i vår pool =)

Lägesrapport från altanbygget: Själva däcket är KLART! Räcke, trapp och lite annat fix kvar. Nu får det nog bli sängen, ögonen känns tunga och jag vet att det är lördagsnattens knappa 4,5 timmas sömn som är anledningen...
Psst! Glöm inte bodysteppen kl.19 imorgon!

Kram//E
Anonym
2009-08-10 @ 15:17:04

Mitt tips angående pottan är att inte stressa,min lille kille som nu är fem år hoppade över pottan och började använda toaletten på en gång, vi testade med pottan men han var inte ett dugg intresserad av den:-)

Elin
2009-08-10 @ 21:52:06

Sant, stress är nog aldrig bra vid nya saker/inlärning...Arvid gillar att sitta på pottan men än har det inte kommit nåt ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0