Dagens fynd!


Plasto traktor med kärra


Lite till i garderoben...

Passade bra till vår lilla kotte =)

Blev några finfina fynd idag med =). Utöver det ovan en "shabbychic" hylla till mami, två fina tavlot till sovrummet och ett fischerprice parkeringsgarage till Kotte.Och lite annat...

Nu har jag och F röjt undan i köket efter flera "sittningar" med kaffe, tårta och mat. En jättetrevlig eftermiddag med näästan hela släkten på F:s sida på besök för att uppvakta mig! Köket såg ut som ett bombnedslag efteråt,haha!
Presentbordet står dock tomt, sånär som på en fin vas med blommor och en ask toffefe. MEN min födelsedag är ju inte förrän på tisdag så jag har inte slutat hoppas än ;-).

Arvid har varit lite smågnällig hela dagen så jag hoppas att han inte håller på att bli sjuk...Kan ju iof bero på hans tidiga morgon imorse. Pusskalas med kusin Agnes och lek och bus med kusin Thea höll humöret uppe trots allt =).

Funderade på att sticka ut och springa en sväng nu,men hoppar det...Efter vår lilla utflykt imorgon blir det kanske ett bodypumppass som man kan ladda inför istället! Eller? Carro? =)

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0