Sista veckan som mammaledig...



Japp, nu har jag bar EN vecka kvar...Å då e man SJUK! Ja, inte så pass dålig att jag inte kommer ur sängen men jag hostar och snörvlar konstant. Ordentligt förkyld! Halstabletter, nässpray och snorpapper inom räckhåll är ett måste...Hoppas ändå på att slutet av veckan kan bli lite roligare...Kanske, kanske tar jag och Arvid en tripp till Uppsala imorgon, beror ju på hur jag känner mig. På torsdag är jag bjuden på FIKA hos M och dit kommer även en gammal klasskompis med sin lilla bebbe! Förhoppningsvis är F ledig på torsdag också, men det visar sig imorgon. ÄGG går som smör i solsken såhär i påsktider så han kanske får rycka ut på med! Tur att han får vara LÅNGLEDIG efter ruschen nu i påsk =).

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0