Lördagskväll med mys?


Arvid käkar raggmunk med blåbär!

Vi kom hem vid halv sjutiden. Gav Arvid välling och nattade honom, sedan bar det av ut igen! F började kapa ved och jag putsade utsidan av fönstren i vardagsrummet. Finns ALLTID massor att göra när man bor i hus, det gäller bara att ta tag i sakerna...Och när kvällen var så ljum och härlig passade det bra med lite "ute-göra".

Får se hur morgondagen blir. Vi har ju en pool att väcka ur vinterdvala...En hel del frigolit som ska fiskas upp och sedan ska botten dammsugas. Tänk att man snart kan bada igen!
...VEDEN är ett annat måste...En grillkväll ska det iallafall bli imorgon! Tror nog att det är dax för utemöblerna att åka fram =).

Nu ska jag äntligen slå mig ner i soffan bredvid F och vila ut! Ett glas rödtjut står och väntar på mig ; )

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0