24/4

Min underbara bebis!
Det verkar bli en solig fredag! F är just nu inne och besiktar passaten så vi får se om den också går igenom...
Under förmiddagen ska jag och Arvid bege oss till lillsyssling Edvin och kusin Lynn för en promenad. Arvid har inte längre någon feber men en otäck hosta =(.Men lite frisk luft skadar nog inte!

Igår passade vi på att städa på tomten medan Kotte sov. Nu är även våra gamla fönster som stod och skräpade på baksidan på tippen, Gräsmattan krattad och poolen nääästan redo för ett premiärdopp! Bara VEDEN som inte är klar riktigt ännu...

Till helgen ska det bli rigtig sommarvärme! Men då jobbar jag så ni får njuta av den åt mig...Själv ser jag fram emot helgen därpå, jag är ledig tors-sön och det ska bli UNDERBART =).

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0