Gnällig.

Inget bättre med ryggen alls...Blir värre på kvällarna känns det som.
Kan ju bero på att man håller igång som man gör på dagarna...
Det gör liksom inte så ont att jag inte klarar av att lyfta, bära ,städa o.s.v. Och därmed gör jag ju också allt detta, även fast jag kanske borde ta det lite lugnare. Har ju en liten 9 kilos guldklimp också, som MÅSTE bäras titt som tätt.
Inte det lättaste att låta ryggen vila alltså. Ska tillbaka till naprapaten IGEN på måndag. Återstår att se vad han säger då.
Käkar ipren föra att hindra inflammation i muskeln. Vill att det ska bli bra NU. Längtar så efter att få träna!

Blir en sväng till Östhammar nu. Ska handlas julklapp till pappan i huset! Och så blir det lite fika hos några goda vänner.


                                                                                     Min vilda lilla guldklimp!

                                                                                                Kram //E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0