Jobblördag

Så var det jobbarhelg igen! 7.30 ringde klockan imorse. Då hade jag redan vart vaken en timme för att en viss bebis bökat runt brevid mig i sängen. Han brukar vakna nån gång under natten men då ammar jag honom och sen när jag lägger tillbaka honom i spjälsängen så somnar han direkt! Men min rygg vill inte lyfta en tung, trött bebis mitt i natten. Så bebisen ligger kvar i mammans och pappans säng. Jättegosigt! tills han börjar med sitt bökande sådär runt klockan sex...

Beställde en julklapp till mig och F på nätet idag. En sak vi pratat om att köpa länge men det har ändå inte blivit av...Men idag slog jag till! Och F kommer nog att bli överraskad på julafton =).

Efter jobbet kom F och Arvid och så badade vi. Arvid var lite trött så det blev bara en kortis.
Åkte och handlade NÄSTAN all julmat också. Känns så roligt att få ordna allt till julbordet! Tidigare år har vi flängt mellan F`s och mina föräldrar på julafton, men i år blir vi hemma hos oss.
Med en ny liten familjemedlem känner vi att vi ska försöka skapa oss en egen jultradition för och med honom. Och den vill man ju ha hemma...Sen är förstås alla de nära och kära som vill, välkomna att fira jul tillsammans med oss =).

                                                                                          sötnos i kundvagn.

Undrar bara när vi ska få tag på en gran...Imorgon jobbar både jag och F. Måndag, Tisdag är ju jag ledig, men kan bli krångligt att dra med sig Arvid till skogs och dessutom släpa med en gran hem också!
Måste ordnas på nåt sätt...

Kram //E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0