En krypande bebis!

Idag tog lillkotten sina första riktiga krypsteg! med armarna har han stegat iväg sedan länge, men då har knäna liksom stått kvar på samma ställe och tillslut så ligger han på magen. Men idag hängde benen med! Gissa om jag blev snopen när jag såg lillen komma fram bakom ena fåtöljen i vardagsrummet, krypandes!
En stolt och ivrig mamma skyndade genast fram videokameran ur byrålådan för att fånga detta HISTORISKA ögonblick. Men det visade sig då att det var färdigkrypet för den här gången, ville bara sitta och pyssla på filten.
Kanske lyckas jag fånga lite kryp på film imorgon? Så kul att ha det med på film, snart går väl ungen min!

Min krypande lilla älskling!
sofia
2008-12-13 @ 22:41:46

En riktig liten guldklimp...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0