Systuga!

Hej!
Jag har fått frågan om beställning av de kläder jag syr, vilket är hur roligt som helst!!
Det jag syr just nu är tights, muddbyxor, harembyxor m. mudd, mössor, "halsbuffar", snuttefilter, "babywrap
filt" till babyskyddet och dregglisar. Nedan kommer några exempel :-).
Set m. tights, dregglis och beaniemössa stl.3-6 månader 250:-
 
 
Beaniemössa med matchande halsbuff 150:-
 
Om ni är intresserade av att beställa så maila mig på [email protected] så ska vi se vad jag kan ordna! Jag kommer att beställa hem en del tyger framöver så jag uppdaterar eftersom med vad som finns!
 
Kram//E
 
 
 
 
Leila
2015-09-29 @ 19:28:20

Åh! Bra! Vad finns det för tyger? Är halsbuffen dubbelvarv eller enkel? Intresserad av två mössor å två halsbuffar!

Elin
2015-09-30 @ 21:40:42

Hej! Buffen är i ett varv och tyget jag har nu finns med i inlägget ovan, fler tyget kommer att komma! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0