Vecka 38

Helgen försvann i ett kick och idag får barnen jullov! Jag har sovit uruselt så kanske var det någon mening med att barnen fick vara och leka hos kompisar medan jag har suttit parkerad framför tv:n och inte gjort ett dyft. Jag är såå trött!
Varje kväll när det är dags att välta sig omkull i sängen önskar jag att det ska sätta igång, men vi vill ju ändå gärna att det dröjer några dagar till... 11 dagar närmare bestämt :-). 
 
Ikväll är det avslutning på Arvids innebandy och jag hoppas orka vara med och titta på, jag ska ändå in och möta upp barnen och Fritz med träningskläder. 
Imorgon ska jag till barnmorskan igen och på onsdag lyckades jag få till en tid hos frissan! Plus att Emma är hemma från Skåne.
Japp, dagarna kommer troligtvis gå fort även den här veckan och jag ser fram emot ledighet hela familjen.
 
Kram//E
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0