Weekend

 
Bjussar på en liten bildsammanfattning från helgen. Formcheck i jobbspegeln där skuggorna är lite extra generösa,hihi... Söndagen innebar heldag i sthlm och kvartalsutbildning i Bodystep och SH´BAM. Jag åkte helt själv den här gången och efter att ha kört hela vägen, stressat som en galning mellan de två platserna utbildningarna låg på, var jag så slut att jag inte kunde göra annat än att däcka i säng när jag kom hem! Men det var såklart underbart att få köra de nya releaserna!!!
Förra veckan hämtades barnens lekstuga hem och jag har satt igång med målningen! Mitt i det startade vi upp ett projekt i vår vildvuxna trädgård; några pallkragar i ett grusat område ska bli en liten köksträdgård med kryddor, jordgubbar och bönor. Dessa underbara helger som går så himla fort... Snart är det helg igen och denna gång åker vi äntligen på semester!
 
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0