Nattinatti

Dripp dropp


Min lediga dag är till ända (Den enda på 11 dagar!!) och jag har kunnat ladda batterierna till max! Världens skönaste väder och ljust nästan ända till kl.18.00. Jag var sugen på att åka till gymmet för lite löpning men vilan behövs så jag fick hålla mig hemma... Imorgon blir det övning av nya pass + pump som avslutning så att träna idag vore korkat. Kan ju knappt räta ut armen pga triceps-stackarna :-).
Förkylningstidernas kulmen märks tydligt på dagis men *peppar, peppar*  vi har klarat oss väldigt bra än så länge. Freja hade feber i helgen och har en envis hosta men vi hoppas att resten av familjen klarar sig ifrån det...
Nu ska jag försöka slita mig. Måste isäng!

Update: Typ 1 timme senare vaknar Kotte med feber och misstänkt öroninflammation. Crap!
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0