Bästa byxorna





Note: Nya köksgolvet i bakgrunden....Finally!!


Jag tog en snabbvända på Lindex igår och kom b.la hem med tre par nya stjärnvelourisar till Freja. Älskar dem! Mjuka, sköna och med muddar som kan vikas upp/ner. Arvid avverkade en hel hög av just denna modell som bebis och Freja har haft dem från stl.56 till 74, men nu köpte jag 80 som borde passa snart. Bodyn fanns på pojkavdelningen men passar likabra till liten tjej tycker jag. Alltid lika kul att handla kläder till de små trots att syftet nog egentligen var att hitta nåt till mamman , men det får bli nästa gång...


Kram//E



Caroline
2011-02-28 @ 08:43:58
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det är så typiskt att man bara hittar barngrejer när man kollar åt sig själv. Jag är likadan så jag får nog sluta gå in på barnavdelningen vid de tillfällena så är problemet löst.:D



Skönt att golvet är på plats! Men hade ni inte sålt huset redan, varför fixar ni golven efter det om jag får fråga?:)



Kram

Lina
2011-02-28 @ 10:54:22
URL: http://www.linasgodbitar.blogspot.com

Hej hej,

var ett tag sen jag var inne här, men nu har jag hittat tillbaka :) Lindex m åste vara bland de bästa på barnkläder, håller helt med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0