Po.P



Idag fick jag chansen att dra iväg en sväng för lite shopping! Fyndade sporttoppar och träningslinnen och även en hel del på polarns rea. Kunde inte heller motstå de fina vår-ränderna som kommit in i butik så nu har kottarna kläder för ett bra tag framöver och jag känner mig oerhört nöjd. Förstår knappt att Arvid börjar dra stl.110!

Nu kör vi pokerkväll här hemma. Måste vinna lite efter dagens hål i plånboken ;-). Imorgon vänter bodystep igen och sen en kväll på jobbet.


Kram//E





Elin
2011-12-30 @ 21:34:02
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Jättefint, att man längtar efter vårgrejer när vintern knappt kommit :) Kul att du fyndat lite på rean, alltid kul när man hittar något! Själv var jag på stan häromdagen, men det var så mycket folk att jag gav upp ganska snabbt, och det kändes som att det var så utplockat redan! Hoppas att ni får ett gott nytt år! kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0