Lång dag.

Arvid och morfar.


Det har varit en lång dag och nu sitter vi och kollar sista avsnittet av "The Kennedys". Arvid har varit hos morfar medan jag, F och Freja varit i Uppsala. En heldag och en proppfull bil...Men nu har vi allt klart till sovrummet! Sänglampor, rullgardin, tvättkorg, gardinstång och flera fina kuddar. Bara det nya elementet, som kommer nästa vecka, som fattas. Snart är ETT rum färdigrenoverat! :-)
Vår valborg avslutades med brasa nere vid sjön men vi stannade inte så länge, det var iskallt! Imorgon fortsätter hemmafixet och jag ska försöka få till lite bilder till bloggen.



Kram//E




Cecilia
2011-05-05 @ 09:15:26

Hej!



Jag undrar var du köpt ditt vägghängda torkställ någonstans? Verkar praktiskt och jag har letat överallt tycker jag.

Härlig blogg du har!



Mvh Cecilia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0