Shopping!

 

Till min stora glädje hann vi med en snabb shoppingrunda efter att ha firat den blivande ettåringen igår! Jag hittade äntligen en ny bh som passar och även lite andra underkläder. Nya löpare till köket på hemtex och ett vinterset till Arvid, som vi hoppas passar nästa vinter! Han har ju haft ett likadant i år som vi varit nöjda med, så vi chansade på storleken ( Det var ju halva priset!!!) så får vi vänta och se. Lätt att sälja på nätet annars!

Jag hittade flera fina tunikor som jag gärna hade köpt...Men tiden var knapp så jag hoppas de finns i Uppsala då vi ska dit i veckan. De kläder jag köper nu ska ju helst fungera både med mage, och utan! Finns en hel del sådant märkte jag, så nu är "önskelistan"lång :-).

Middagen är undanplockad och jag ska krypa ner i ett varmt bad. Dagen blev ju inte riktigt som planerat med ett akut besök på vårdcentralen...Som slutade helt odramatiskt :-)
men jag älskar de här dagarna när vi är lediga tillsammans, hela familjen!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0