Glädjeyra!


Arvid har fått en tältkoja på sitt rum!

Och en ABC-affisch!

Idag låg det spännande post i vår låda. Skattebeskeden! Slet ivrigt upp mitt kuvert och konstarerade att JAGFÅR TILLBAKA PÅ SKATTEN i år!! Känns som jag vunnit på lotto just nu,haha! Restskatt har drabat mig en gång å d e inge skoj...Men i år klarade jag mig =). F får också tillbaka. Mycket mer än mig...SÅ SKÖNT! kanske vi kan betala av det sista på bilen. Byta fönster i köket och annat "nyttigt" som behöver göras.

Idag har jag och A varit på babycafe´. A somnade direkt när vi kom hem och snart ska vi iväg igen, till tandläkaren denna gång. Ikväll blir det bodypump för mig och snälla Linus ska låna ut sin SYSTEMKAMERA till mig! *lycklig*. Så imorn blir det "kotteshoot" härhemma. Har an massa ramar som behöver fyllar med kort =).
Nu blir det kaffe och äggmacka i solskenet!

Kram//E
Lina
2009-03-31 @ 15:53:46
URL: http://www.gammalfjortis.se

Japp, det var typiska pojkmagar!!! =)

(Jag hade rätt alla 3 gångerna);)

//Lina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0