Tävlingsskor och vilodagar

Hej!
Träningsvecka 12 är igång och efter utvärdering av coachen ska jag nu lägga in vila nåra dagar. Och det bästa- fria mål! De två senaste veckorna har träningen gått bra men jag har varit lite yr och haft huvudvärk till och från, samtidigt som vikten står helt still. Jag vill ju upp! Så efter dagens benpass tar jag semester från gymmet tors-sön. Passar mig ganska bra eftersom Kotte tänker fylla 6 år på fredag och det blir kalasande hela helgen.
 
Igår beställde jag ett par skor som jag tänkt ha på tävlingen. Jag har ju surfat runt efter skor sen teamträffen och shit vad svårt det är! Höga klackar för att framhäva benen på bästa sätt, samtidigt måste man ju kunna gå i dem också. Inte stappla ut på scenen :-). Jag beställde dem från en engelsk sida så nu är det bara att hålla tummarna för att de passar!
 
Följ mig gärna på instagram för tätare update ;-) @elinpels
 
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0