Sköna maj

Äntligen MAJ månad och ett steg närmare SOMMAREN!!! Vi håller på och planerar inför vår semestertripp till Skåne-Danmark-Legoland och som veckorna rullar på nu kommer det inte stå på förrän det är dags att åka.
Annars har vi en mysig familjehelg med syrran + sambo på hemmaplan. Det har blivit många smarriga buffémiddagar i nya köket nu när det ryms MÅNGA :-).
 
På träningsfronten råder rekord i träningsvärk i mina ben... Kunde knappt ta mig fram (Upp och ner för trappen ska jag inte gå in på!!) igår och idag är de fortfarande rejält möra. Benpasset från i torsdags, efter en bra verksamhetsplaneringsdag med jobbet, satte sina spår ;-). Kroppen i övrigt känns seeg som kola och under gårdagens armpass fick jag gå ner rejält i belastning... Trött som tusan är jag också! Har tokdäckat i säng både fre och lör, Så idag blir det vilodag igen och extra mkt maaat. Det finns ju lite annat att göra (läs tusen saker) när man är ledig också,haha. Tvätta bilen, rensa rabatter, olja altantrall, sätta upp gardiner och plantera i utekrukorna- kan bockas av på helgens lista so far.
 
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0