Snabbt hej

Bild från vårt nuvarande arbetsområde under tapetseringen i söndags. Nytt räcke igår och idag, golvet! Bilder på det senare...

Ögonen grusas men vi lägger lite golv till innan vi tar natt. VAD vi kämpar kan jag lova! Sen i söndags har vi jobbat från barnen somnat vid 19 till midnatt. Sen stupar vi isäng! Den kommande helgens långledighet är efterlängtad, då kan vi ta det liite lugnare och kanske klämma in en kopp kaffe i våra mastodontarbetspass :-).

Ska försöka köra en bättre bildupdate när jag får tid!


Kram//E



Caroline
2011-06-01 @ 11:02:26
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vilket tempo ni arbetar i, blir imponerad! Hoppas ni inte arbetar slut på er utan vilar mellan varven med. :)



Ja det är konstigt det där med aktiva vs lugna barn. Min kompis som också har en kille och tjej fast i omvänd ordning mot mig så var killen också aktiv och tjejen försiktig. Vi båda tycker att vi behandlar våra barn så lika vi bara kan.



Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0