Jobb...

Så var dagen här...Dagen då jag ska börja jobba igen!Slut på tiden som mammaledig...Jag fick mitt schema förra veckan och jag har tur! Min första vecka på jobbet blir riktigt skön =) Väldigt bra eftersom Arvid inte börjar inskolningen på dagis förrän nästa vecka. Vi har dock pusslat så att denna vecka löser sig fint med honom hemma.

Jag håller på att laga mat att ha i matlåda och A sover igen en kämpig natt. Han vaknade vid tolv inatt och var otröstlig! Vi försökte med allt men han var verkligen helt förstörd =(. Jag gick upp med honom och för att titta i några av hans böcker (han älskar att sitta i mitt knä och peka i bilderböcker) och tillslut försvann äntligen gråten. Såklart svårt att veta vad som gjort honom så ledsen men idag är han samma vanliga glada kille!

Jag har äntligen fått mina pengar från FK!! Bara hälften av vad jag ska få iof men ändå. Med två månader med 0:-till kontot så får man glädja sig åt det lilla...

Ni har väl inte missat att vi har provapåpass på gruppträningen denna vecka!? Mer om det HÄR

Kram//E

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0