Fredag!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgen är nära men jag är helt bortvillad på veckodagarna efter den här arbetsveckan! Imorgon jobbar både jag och Fritz och som tur var kunde svägerskan ställa upp och passa barnen, skjutsa på kalas osv.
Sen rullar det på med dagtid och jag får ha simskola 2 veckor framåt!
 
På tal om simskola så hade Arvid avslutning på sin idag.
Å vad roligt att se hur duktiga de blivit allihop (Många av dem har jag haft tidigare omgångar) och att Arvid faktiskt kan simma! Stolt morsa! Han som alltid varit väldigt försiktig i vattnet har fått en helt annan vana, mycket sen veckan på Korfu. Nu trivs han på ett helt annat sätt och vågar!
 
Jag är manisk på att leta kläder till barnen för tillfället ;-). Inför den kommande fotograferingen på förskola och skola hoppas jag att det går att få till ett syskonfoto! Kanske med de höstfina kläderna ovan på!
Trevlig helg på er!
 
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0