Vecka 4 / Ben

Den fjärde veckan på träningsupplägget är inledd! Kosten är inkörd och jag är förvånad över hur lätt det faktiskt varit att äta så pass "clean". Den enda dalen so far var handledssmärtan som kom och höll i sig de senaste 2 veckorna...Nu är den nästan väck! Efter veckouppdateringen väntar nu ytterligare en ökning av kolhydrater och lite protein. Och det är verkligen kosten som tar tid/planering just nu. Jag har fortfarande inte vant mig med mängder mat som faktiskt måste ner. Och just det. Inhandlas också! Träningen är supertuff, men ligger på 4 pass/vecka och det är typ som tidigare.
 
Idag står ben på schemat och det blir en liten avstickare till ett annat gym! Benen är min stora svaghet så här kävs allt j*vlar anamma jag kan få fram,haha :-).
 
 
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0