New week

 
 
En ny vecka är här och jag hoppas innerligt att det här är veckan då min förkylning ska försvinna för gott! Den har hängt i i tre veckor(!) och varje morgon är det som att börja om på noll, med kraxig stämma och nästäppa...
 
Förutom det är livet på topp! Framför alllt så mkt lättare nu när nya köket är i bruk. Den där lilla, lilla "köket-måste-bli-klart-NU-stressen" som ständigt gnagt i bakhuvudet är väck. Att bara få mysa ner sig i soffan med F efter barnens nattning känns lyxigare än någonsin!! Sen är vi ju faktiskt inte heelt färdiga med köket. Men det är inget akut. Nu tar vi det i den takt som känns ok. Lite i taget när det passar ;-). 
 
KRAM//E
Anneli
2013-01-29 @ 11:29:02

Så ljust och ombonat ni fått, härligt jobbat o nu är ni värda ta det lite lugnare.
Kram/Anneli

Therese A
2013-01-29 @ 20:45:15
URL: http://sorkboet.blogg.se

Vad fint det är! Lite extra roligt då jag hela tiden tänker att det är hemma hos min syrra då ni har samma lösning med sittbänk, skåp och skafferi.. så nu har jag två kök att vara avis på =)

Elin
2013-01-30 @ 09:36:24
URL: http://elinpels.blogg.se

Tack!! Vad roligt att vi har samma lösning,hihi. vi har fortfarande inte fått skafferiet iordning då elektrikern har en del jobb kvar här...Hoppas din syrra är nöjd med sin lösning! Vår favorit hittills är helt klart sittbänken :-)

Caroline
2013-02-11 @ 11:59:25
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det blev supersnyggt!! Var ett tag sedan jag kollade in bloggar så nu ska jag kolla tillbaka här efter fler bilder. Har fortfarande problem med att kommentera på vissa av dina inlägg, måste vara min dator som bråkar med mig. :)

Ha det fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0