Studsväder


Ett vårtecken är ju alla studsmattor som poppar upp i trädgårdarna runt omkring just nu. Igår var det dags hos oss och gissa om kottarna var lyckliga! (De har tjatat i några veckor nu...) Vi har en lugn helg på hemmaplan. Utomhuslek, bad i simhallen, grillmiddag med goa vänner, och lite plock på gården. På gymmet blev det ett ryggpass igår och strax ska jag iväg för ett armpass. Idag tar det faktiskt (tror det är första gången) emot lite att bege sig iväg, men när jag väl är där vet jag ju att det kommer bli grymt. Axlar, bröst och triceps är ju ett av mina favoritpass!!
 
Den kommande veckan innehåller höjdpunkter som besök av systeryster o Markus! Skönt med lite extra ledighet också :-). Våren ger ju en sån enorm energikick och jag är tvungen att lista alla projekt jag vill dra igång inför utesäsongen. Mycket målning blir det...Och altanen ska oljas snarast! Sen ska utemöblerna fram så att kvällssolen kan njutas till fullo. Och tänk att bara kunna ge sig ut och springa en sval vårkväll! Här ute i bushen väntar jag på ljusare kvällar och hyffsat torra grusvägar innan jag ger mig ut och springer... Och NU är tiden inne!
Ja,i veckan blir det absolut premiär i löparskorna ;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0