Nyopererad

Då var operationen avklarad och nu ligger jag utsträckt i tvsoffan och blir ompysslad. Kaxigare har man väl varit och jag var spänd som en pinne eftersom jag endast var lokalbedövad under op. Men nu är det över och maggen ska få vila. Känslan kan liknas med den jag haft som nyförlöst då kontakten med magmusklerna är så gott som obefintlig. Nu hela Sverige bakar!
Ha en fin helg alla läsare! ❤

Linn
2012-10-11 @ 22:44:51

Om det är en navelbråcksoperation du gjort kan jag rekommendera denna blogg, hon gjorde också en sån operation i somras (tror jag att det var) http://bloggar.aftonbladet.se/trendotraning/
Krya på dig!

Elin
2012-10-12 @ 14:35:52
URL: http://elinpels.blogg.se

TACK snälla för tipset! Jag har faktiskt följt hennes blogg en del och fått många bra tips kring ämnet. Egentligen var mitt bråck ett mindre ovan naveln men ändå lite samma grej ;-). Ha en bra dag!

Cilla
2012-10-12 @ 19:28:33
URL: http://Liamochneo.blogg.se

Aha, skulle precis fråga vad det var du opererat! Jag har också fått som en liten "kula" ovanför naveln, efter graviditeterna, men till mig sa de att man inte gör nåt åt det :-( Inte så länge det går att trycka tillbaka den.
Hoppas du är tillbaka snart!

Rebecka
2013-10-22 @ 16:24:38

Hej

Försöker hitta info om navelbråcksoperation men finns inte så mycket, kan inte du berätta om din op? valde du nät? hur ont hade du efteråt? när kunde du börja gå, stack det och drog i musklerna efteråt och hur länge? Jag ska göra en sån snart och har en 4 mån bebis som jag förmodligen inte kommer kunna hålla efteråt :( är så orolig för hur man kommer vara efteråt, om det är värt att göra den op över huvud taget :( har visserligen ont o så..Mvh Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0